sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Uups...

Noin, onpa tosiaan mulla tämä kirjoittelu taas kestäny..



Kevättä kohti mennään ja mulla on ikkunalaudat täynnä purkkia ja  purnukkaa.

 Jääkaapissa on liljan sipulit odottamassa maan sulamista. 
Öh... Mun ehdoton lemppari kukkaseni on siis Lilja!
Eikä tässä oo vielä kaikki, tilasin netistä pari puuvartista Liljaa sekä muutamia liljan sipuleita. 
Juuri nyt ulkona sataa lunta, ei enää kiitos! 



Minä olin yksi päivä siemen ostoksilla, niin kun halvalla sain..
Olen istuttanut jo aiemmin chilit, paprikat, tomaatit, jne.. mutta saas nähdä kuinka käy, yritys on ainakin kova. Viime vuonna ne venähtivät aivan liian pitkiksi liian vähän valon vuoksi.  Opetellaan opetellaan..


Meidän muksujen  hamsteri nukkui pois ja eihän sitä ilman pikkueläimiä voi ajatellakkaan olevansa. Niinpä meille muutti tällä kertaa kaksi gerbiiliä isä ja poika. Ne ovat nimeltään Rölli ja Peikko.


 Ainiin, me ollaan väkerretty uutta akvaario pöytää, tosin mun Rakas isä <3 Hitsaili meille teräksestä jalustan, johon koitamme itse kötöstellä verhoilun.  Kovasti odotan, että päästään eroon tuosta vanhasta virityksestä ja saadaan isompi allas kunnon tekniikoilla paikoilleen.
Meillä on siis merivesiakvaario. 

Meidän akvaariossa asustaa mm. tällaista sakkia:

Merisiili


 Simpukka

 

Tulipas monenlaista asiaa yhdellä kertaa... Aurinkoisia kevät päiviä!

~ S ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti