perjantai 13. syyskuuta 2013

Laiskuutta

En oo saanu aikaan oikeestaan yhtään mitään...
Pikkuisen oon koittanu sisustaa ja askarrella lasten kanssa.

Aloittaisin niillä erehdyksillä ~
Yksi päivä tein lanttulaatikkoa, mutta siitä tuli niin älyttömän pahaa, tekijässä vika, täytynee reenata, joten siitä en viitti tämän enempää sitte kertoa.

Leivoin myös harvinaisen pahan synttärikakun pojalle, anteeksi vaan vielä teille ystävät, jotka suostuitte sitä urheasti maistelemaan.. 


Ja se niistä erehdyksistä.. Vanha tv-taso sai lähtee, no varastoon tietenkin...tiedä vaikka vielä joskus sitä tartten, niimpä varmaan tarvin! 


 Tässä uusi pitkään haaveilemani Ludwig!! Onhan se vaan niin hieno, mun mielestä ainakin.. vielä kun saisi noi johdot jotenkin hienosti piiloon...


 Mun poika on kova virkkaamaan, ja ihan itse se ideoi tämän koko komeuden, joka meni lahjaksi kummille.
Kävästiin tälle kesää tuossa lähikunnassa olevassa pienessä kotieläin puistossa ja olihan siellä pikkuisen iso kilpikonna. Pikku emännän mielestä ne ponit ja kissanpennut olivat ne kaikista ihanimmat!


Olisin voinut vannoa vielä muutama vuosi sitten, ettei mulle ikinä tule mittään ruusuja ja pitsejä ja semmosia vanhoja romuja nurkkiin.. Joo´o onneksi en ole vannonut, joudun ehkä ostamaan useamman tällaisen gg:n keittiöpyyhkeen. Aivan ihania!!

 

Syksyn tullen ja joulun lähestyessä enemmän mun värkkäilyjä löytyy minun toisesta blogista --> Rakkaudesta jouluun käyhän lukemassa :)  Seuraavan postauksen koitan saada aikaan nopeammin.

~S~

1 kommentti:

  1. Ludwig on kyllä komea ja supersöpö on tuo kummille virkattu lahja :) Niin sitä vaan nuo sisustusmieltymykset muuttuu. Itse ennen kauhistelin paneeliverhoja ja niin vaan sellaiset nyt meiltä löytyy :D

    VastaaPoista