keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Ihmettelyä

Kylläpä se on minunkin uskottava, että kesä on nyt täällä ja ne kalsarit ja neulepaidat voi jättää sinne kaappiin jo.. Joo tosiaan, on ollut jopa liian tukalaa minulle, minulle jota aina palelee, siispä en saa valittaa, kun nyt tarkenen ilman toppahousuja! :)

 Mini ruusut ovat innostuneet kukkimaan, ne on kyllä ihania!

 

 Jos joku tietää, mikä ihme tämä keltainen kukkanen on, niin olen tiedosta hyvin kiitollinen :)


 Tartteiskohan tuolle perenna penkille tehdä jotain... ?  Niin, mä tiedän, että tässä kasvaa kevätvuohenjuurta ja pioneita.. muistapa ei oo sit mitään käryä.


Yks perenna penkki... näitähän mulla riittää.. :) Eikä oo tietoo mitä täällä kasvaa noiden villiintyneiden voikukkien lisäksi.


Jesh, tämän mä tiedän, tämä on omenapuu ja se kukkii nyt. Näitä on meidän pihassa kolme. :D

~ S ~

1 kommentti:

  1. Täällä toinen alati paleleva :) Käytin vielä pitkiä kalsareita housujen alla, kun näin jo muita ihmisiä shortseissa. Hui :)

    VastaaPoista