sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Ostoksilla

Taas on tullut käytyä shoppailemassa... Mä tykkään kierrellä kirppiksiä ja mies on välillä sitä mieltä, että olisi syytä "vähän" rajoittaa kirppiksillä käyntiä... Mutta kun ne aarteet, ihanat vaatelöydöt lapsille ja entäs ne kaikki ihanat aarteet kodin ja puutarhan sisustamiseen..? Ei, mun on päästävä kirppiksille..!
Nämä heppaset olen ostanut jo hyvä tovi sitten, ikuisena hevostyttönä, tyydyn toistaiseksi näihin puisiin hevosiin, ehkä sitten joku päivä on se oma ihka oikea heppanen!!

 Näistä kahvipurkeista olen haaveillut pitkään ja nyt löysin sellaisen todella järki hintaan, näitä näkee kirppiksillä paljon todella huonokuntoisina ja niistä pyydetään yleensä noin 20€... tämä maksoi vain 4€ :)
Kynttilät <3 minulla on vaikka kuinka paljon ja vaikka minkälaisia kynttilä härpäkkeitä...
 Kesätarjotin
 Sisustus sydämiä

Ruukkuja, näitä olen nyt haalinut vähän joka puolelta ja ai että olin mennä sekaisin käydessäni rautakaupassa ostamassa ruohonsiemeniä.. niin paljon kaikkia ihania ruukkuja ja puutarhan sulostuttajia siellä oli.. onneksi sain maltettua mieleni ja sieltä lähti tällä kertaa mukaani siementen lisäksi vain tämä. Yhteen ruukkuun on eksynyt chilin taimi.

Tunnustan, olen melko tietämätön noiden kasvien suhteen.. poika toi koulusta äitienpäivä lahjaksi koristekrassin, minun piti kuukkeloida että millainen se krassi nyt sitten on... ja onhan se kaunis, minulla on heti paikka sille ulkona kunhan vielä vähän kasvaa ja vahvistuu.

~ S ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti